Get Even

  • Platforma

    TBA
  • Data wydania

    TBA

    2017

  • Wydawca

    Bandai Namco Entertainment
  • Social

    TBA

Trailer

logo-get-even-white-01

Cole Black budzi się w starym, opuszczonym szpitalu psychiatrycznym. Jest zdezorientowany. W jego głowie kłębią się pytania, przenikające się z mglistymi wspomnieniami. W zasadzie pamięta tylko próbę uratowania młodej dziewczyny z przytwierdzonym ładunkiem wybuchowym, przetrzymywanej w charakterze zakładniczki. Z dziwnym urządzenie odczytującym i odtwarzającym ludzkie wspomnienia, Black udaje się w podróż w głąb własnego umysłu, by odkryć prawdę o swojej przeszłości. Każdy jego krok śledzi tajemniczy Red, którego intencje trudno odgadnąć.

 

Get Even to gra utrzymana w konwencji dreszczowca, w której akcję śledzi się z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Stawia fundamentalne pytania dotyczące pojmowania sprawiedliwości i rzeczywistości. Gracz poznaje meandry fabuły z pomocą dialogów oraz eksplorując interaktywne otoczenie.

 

Premiera gry zaplanowana jest na 2017 r., a platformy docelowe to PlayStation 4, Xbox One oraz PC. Wydawcą jest Bandai Namco Entertainment.

Realistyczna grafika

Gliwickie studio The Farm 51 zastosowało na dużą skalę technologię fotogrametrii – skanowania 3D rzeczywistych lokacji i postaci, która rozwijana jest w siedzibie studia w ramach projektu Reality 51. Dzięki szeroko zakrojonej współpracy z placówkami naukowo-badawczymi i niezależnymi specjalistami, efekty pracy są spektakularne.

fabuła

Interesująca i głęboka, dynamicznie prowadzona historia opisuje cienką granicę między światem realnym a nierzeczywistym, pełnym niewytłumaczalnych zjawisk. Co jest prawdziwe, a co nierzeczywiste? Zrozumienie wydarzeń z przeszłości wpływa na to, co może stać się w przyszłości.

Sukces przed premierą

Światowa zapowiedź Get Even to prawdopodobnie jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów polskiej branży gier w ostatnich latach. Media informowały ochoczo o pracach nad projektem, nie szczędząc superlatyw. Magazyn Edge opublikował obszerny artykuł, przybliżający kulisy powstawania niezwykle ważnej dla tej gry warstwy audio, reagującej dynamicznie na przedstawiane wydarzenia. Takie rozwiązanie potęguje doznania i definiuje niepowtarzalny klimat. Produkcja napędzana jest przez silnik Unreal Engine, co w połączeniu z fotogrametrią daje wspaniały efekt. O jakości tej produkcji wypowiedział się m.in. japoński, opiniotwórczy magazyn branżowy – Kotaku:

„Taka grafika jest zapowiedzią prawdziwej nowej generacji wizualnej w grach”.

polityka cookies

Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.