necrovision: lost company

  • Platforma

    TBA
  • Data wydania

    TBA

    01 / 02 / 2010

  • Wydawca

    1C Company
  • Social

    TBA

NecroVision: Lost Company to kontynuacja brutalnej i dynamicznej strzelaniny, łączącej realia I wojny światowej z mrocznym horrorem. Wartka akcja, walka z przeważającymi liczebnie wrogami oraz intrygujące połączenie ponurych realiów I wojny światowej z elementami nadnaturalnymi zapewniły grze ciepłe przyjęcie przez fanów. Jej autorzy odwołują się do klasyki gatunku, skupiając się przede wszystkim na szybkiej i zręcznościowej zabawie.

Prequel

Druga część NecroVision jest prequelem, czyli opowiada o wydarzeniach rozgrywających się przed opowieścią znaną z pierwowzoru. Gracz wciela się w niemieckiego żołnierza, który odkrywa, że w wojnie ludzi uczestniczą także mroczne siły, czyli zombie i demony. Bohater musi zmierzyć się z hordami przeciwników i poznać swoje przeznaczenie. Okazuje się, że zostanie on Nekromantą – potężnym wrogiem znanym z pierwszej odsłony gry NecroVision, opowiadającej o przygodach Simona Buknera.

Co nowego?

Twórcy przygotowali wiele nowych atrakcji dla miłośników szybkiej akcji znanej z NecroVision. Przede wszystkim – nową kampanię solową, składającą się z 10 poziomów. Na swojej drodze gracz spotka 15 nowych bohaterów i wykorzysta 6 niedostępnych dotąd rodzajów broni, które można dodatkowo ulepszać. Urozmaiceniem jest też możliwość pokierowania czołgiem FT17 oraz samolotem Halberstadt CL.II. Warto wspomnieć o wzbogaconym systemie walki, uwzględniającym wyprowadzanie kombinacji ciosów i efektownych wykończeń. Jak zwykle rozgrywka jest bardzo szybka i brutalna. Oprócz kampanii solowej, ważną częścią NecroVision jest także zabawa w sieci. W Lost Company występuje nowy tryb rozgrywki – Gas Attack. Pojedynki można teraz toczyć na trzech nowych mapach. Do wyboru udostępniono również kilka ciekawych, predefiniowanych wizualizacji (skinów) postaci. Twórcy wzbogacili oprawę wizualną gry, dodając sporo nowoczesnych efektów i rozwiązań, np. efekt głębi ostrości, lepsze cienie i obsługę nowszych shaderów.

polityka cookies

Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.