Relacje Inwestorskie

16 luty 2022

Odpowiedzi na pytania zadane przez Akcjonariuszy na ir@thefarm51.com

1. Do tej pory wszyscy byli przekonani, że marketing leży po stronie MG (tak można było wnioskować z dotychczasowej komunikacji). Niemniej jak wnioskuję z raportu za 4Q, to spółka jednak ponosi i będzie ponosić koszty marketingu WW3. Jeśli tak, to pojawia się pytanie, czy część, czy całość tych kosztów? Jeśli część, to czy mniejsza/większa część kosztów?
Zgodnie z umową całość kosztów marketingu gry WW3 będzie ponosił wydawca. Ta część kosztów, która jest fakturowana w The Farm 51, będzie w 100% refundowana przez MY.GAMES.
2. Czy mogą Państwo określić strukturę wpływów za 4 kw 2022 roku.
W kwocie prawie 6,3 mln, około 4 mln to wpływy z projektu WW3. Składa się na to płatność za jeden z milestonów, plus częściowe rozliczenie wpływów z testów CBT. Gra Chernobylite przyniosła około 2,3 mln przychodu i śmiało, można powiedzieć, że w tym przypadku bardzo dobrze sprawdza się strategia wydawania darmowych dodatków.
Z czego wynika tak duża oszczędność w przekazywaniu konkretnych informacji. Dlaczego zwłaszcza przy projekcie WW3 nic nie wiemy o sprzedaży pakietów w okresie testów CBT.
Za politykę informacyjną odpowiada MY.GAMES i tylko za jego zgodą możemy cokolwiek publikować. Wszystkie informacje muszą być jednocześnie komunikowane przez oba podmioty, które są spółkami akcyjnymi i obowiązuje je procedury. Dotyczy to zwłaszcza MY.GAMES, która jest korporacją. Z przyjemnością codziennie pisałbym do Państwa komunikaty, gdyż naprawdę mamy się czym pochwalić.
Obiecałem zaraz po raporcie czat z zarządem. Staram się oficjalną drogą uzyskać informacje, które byłby dla Państwa interesujące.
Pozdrawiam serdecznie Robert Wist
Kontakt dla inwestorów

ir@thefarm51.com

polityka cookies

Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.